Bollnäs

Idag bär det av till Bollnäs för att föreläsa.. Så nu sitter jag och laffar med en huvudvärkstablett.. Inte bra men det ska bli bättre. Jga har sagt att det blir sista föreläsningen i år som vi åker iväg och gör men man vet ju inte hur det blir;) Hade tänkt att vara hemma med familjen lite mer fram till årsskiftet och fortsätta efter jul och nyår..Men vi får väll se.. Har fått en massa förfrågningar så kan hända att det blir någon vända till.
Jag har en massa ideer som jag håller på att jobba med och har förankrat en del som jag fått väldigt positiva gen svar på. Så det är en massa saker jag pysslar med fram till vintern.
Nej dax att packa ner lite grjer upp till Bollnäs och så.. 
 
Tittar in i morgon..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0