Ledig dag

Guuud vad skönt att jag blev ledig idag. Känner mig lite halv sliten i kroppen men jag drar på en förkylning som gör attman känner sig ännu hängigare.Idag ska jag och min minsta älskling hitta på något och vad det blir det vet jag inte själv äns. Jag har mycket som jag vill göra denna månad och ett projekt kommer att bli mycket spännande. Som jag ska åka och titta på. Tyvär så vet jag inte hur mycket jag får säga om detta. Så vi får se om det blir något jag kan skriva om eller inte..Jag har ju inte skrivit på några dagar och det ser jag själv som ganska positivt. Det beror mycket på att jag har mått väldigt bra och har mycket att gör så jag inte hunnit tänka så mycket. Det är snart dax att skjutsa stora tösen till skolan.. Så vi höres sanrt igen! Sköt om er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0