Hösten..

Det har varit lite upp och nere det senaste.. man sover inte så mycket på nätterna och jag måste säga att jag glömt bort hur det var att ha smått igen. Det är helt underbart ibland och ofantligt tufft ibland men det positiva uppväger det negativa. Jag har börjat titta lite smått på vad som komma skall i höst och har vell några intressanta projekt på gång. Jag ska väll börja med att få boken publicerad och den kommer att tillhöra kategorin lättläst och kommer främst att rikta sig till ungdommar och unga anhöriga. Jag jobbar så sakterliga på det :)
Det kostar ju lite att få allt att komma i gång men det kommer. Det kommer att jobbas på med boken och jag kommer att försöka att lansera den på ett bra sätt till skolor och dyl. Ska se om jag kan hitta lite hjälp med detta! Jag har några tåtar att dra i :)
Jag hopppas att det kommer att hjälpa några..
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0