Siktar mot Malung

Då har vi börjat blickat mot föreläsning i Malung och om allt slår väl ut så kommer "boksläppet" då också! Vi siktar på det och hoppas att det blir så men inget bestämt. I sånna fall kommer boken att finnas att beställa i bokhandeln! Ett spännande projekt som jag hoppas blir bra i slutänden.
Vi håller på att titta över föreläsningarna i höst och hoppas att hösten blir bra!
 
Saknaaden efter pappa har krypit in mer och mer i mitt huvud och jag önslkar att han hade fått varit med oss nu när vi fått tillökning i familjen. Att han hade fått varit med och myst med våran lila Edwin! Men jag försöker att vara glad för att pappa är glad och leva på minnen från när pappa var frisk!
 
Pappa du är saknad och älskad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0