nytt år och nya möjligheter!

Nu blickar jag fram mot ett nytt år! Jag har haft väldigt fullt upp och inte hunnit med bloggen men nu ska jag berätta lite vad som hänt under det senaste månaderna. Jag ska bli pappa för tredje gången och ser ljust på framtiden även om det kommit många betungande besked under 2012! Nu blickar jag framåt och hoppas att vi kan göra nått för framtiden! Jag har funderat mycket på varför jag vill vara ordförande i Leksands demens förening. Jag får ofta frågan och jag har alltid tyckt att det varit självklart.
Har grunnat mycket på hur det var när jag var liten då sa min pappa och min farfar att vi bygger ju sammhället för er unga. Idag säger många yngre -Nej usch sätta barn till världen i detta samhälle! Det är konstigt hur allt vänder, Vi kanske ska tänka lite mer på att vi ska bygga en trygg framtid till våra barn och trygga deras framtid. Vi kanske får klara oss själva när vi blir gammla eller sjuka som det ser ut idag. Jag tycker själv att det är mycket som blir sämmre och sämmre inom vården, eller vad tycker ni? Jag ska jobba på så gott jag kan detta år för Demens föreningen i Leksand. Arbetet börjar nu den 17:de januari med en föreläsning för pro i Leksand på deras begäran.

Det var lite tankar och funderingar från mig... Tittar in snart igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0