Tillbaka

Då var man tillbaka på bloggen igen efter att landat lite efter en förlossning och man fått sin älskade kille som tittat ut. Jag var och tittade in till pappa i förgår. En tuff och jobbig dag för mig att titta in till honom men jag gjorde det för min älskade mammas skull. Det tar i mot och gjorde så ont att se honom ligga där som ett paket i sängen, trött och matt. Jag lider så fruktansvärt inombords när pappa inte kan tala om om det gör unt eller var det gör ont. Men igår var han på benen igen och det kändes skönt att få höra.
 
Jag ska ta med våran lille gosse och hälsa på pappa å visa att han fått ett barnbarn till även om det kanske inte går fram.. Gör ett försök iallafall.
 
 
Mina små änglar som äntligen fått sin lille-bror
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0