Tillbaka efter några veckors torka.

Ja som sagt tillbaka på bloggen efter en tidsuppehåll. Vad har hänt och vad händer framöver?
Ja  tycker själv att det går bara utför med pappa och det är långt mellan ljusglimtarna nu. Förut
så tyckte jag att man kunde skymmta en pappa inuti kroppen när det kom några sammanhängande ord
men idag ser jag det sällan eller snarare nästa aldrig. Jag var och hälsade på pappa för en vecka sedan och det
känns motsträvigt varje gång men jag försöker.
 
Nästa vecka bär det av ner till den kungliga huvudstaden igen för en föreläsning. Så det blir att läsa på
igen och friska upp minnet så allt sitter. Även om allt är mina upplevelser så är ju inte berättandet det svåra,
Utan att förmedla känslorna och upplevelser på rätt sätt.
 
Till sisit något som gjorde mig glad. Igår fick jag medelat att min bok "livet i en bubbla" Är beställd till
Lundells bokhandel i Leksand och kommer att finnas till försäljning där inom dom närmsta veckorna.
Och vilken bokhandel som helst kan ta hem den från bokrondellen även bibliotek kan ta hem den
 
hörs snart igen..
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0