vad ska man göra?

Hej på er!
Det var länge sedan jag var här inne nu..
Det beror nog på att tiden har inte funnits.
Nu tänkte jag iallafall skriva några rader när jag ändå tittade in. Det rullar på och för min älskade pappa går det bar åt ett håll och det är frustrerande att bara se på och behöva vara så hjälplös. Som min pappa alltid sa när jag var liten! Vi löser detta! Det har jag många gånger önskat att jag skulle kunna säga till honom även om jag inte tror att han vet vem jag är. Tänk om jag bara kunde lösa detta.
Jag skulle så gärna vilja kunna hjälpa honom men det finns bara ett sätt och det är bara att finnas där vid hans sida. Annars rullar livet vidara för mig och min älskade familj. Många projekt ligger och gnager i bakhuvudet som jag skulle vilja genomföra och endel kommer jag och fixa och en del förblir nog bara drömmar tyvär. Men vi ska se om inte ett av projekten är på gång till hösten iallafall ;)
 
Hoppas vi hörs snart igen.. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Mmmm

Åhhh vad jag läser det du skrivit! Tack!!!

2014-08-22 @ 21:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0